HUS- OCH HEMLIGHETER

VARDAGSLYX FÖR DET LILLA HUSHÅLLET

Mors häromdag

Kategori: Allmänt

Ja det var ju mors dag häromdagen. Det hade jag inte glömt (tjoflöjt - redig avkomma)! Vad jag däremot inte visste var att jag var presentansvarig detta år men som tur var upplyste min syster mig om det. Väldresserad som jag är rusade jag genast ut och införskaffade en passande gåva. Vilket är lite svårt i ett land där mors dag var för flera månader sedan och fars dag istället stundar. Tack och lov fann jag denna tingest som (vid en första anblick i alla fall) passar så ypperligt in på vår familj där mor är en fullständig trädgårdsnörd och vår far alltid kommer bort i shoppingsammanhang. Om ett par dagar vet vi om den uppskattades eller om detta tips var lika dassigt som de tidigare. Återkommer om recension inkommer (det är en bok alltså). 

 
 
Om inte annat så fick min ömma moder i alla fall ett e-kort skickat till sig på självaste dagen, föreställande mor och dotter i Chelsea Physic Garden. Far var ej i bilden pga bortsprungenhet... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: