HUS- OCH HEMLIGHETER

VARDAGSLYX FÖR DET LILLA HUSHÅLLET

Mina lypsyler del 1

Kategori: Allmänt

Det har ju varit stort matfokus nu på det senaste, så jag tänkte varva med lite skönhetstips för en kvinna ständigt på språng. Nädå, jag sitter mest på kontoret och myser men det medför ju också risker. Läpptorrhet t ex. Fifan asså vilket djävulens påfund!
 
Den obeskrivliga fasan när man plötsligt finner sig utan lypsyl är inte att leka med så som den rådiga kvinna jag är har jag investerat i några stycken och spridit ut på lämpliga platser. Här nedan följer vyer från övre och mellersta skrivbordslådan, vänster och höger jackficka samt handväskans olika fack. Detta är alltså mina utomhus-och jobb-kit. Jag kommer vid tillfälle att uppdatera med mitt hemma-kit.
 
Observera att detta endast är äkta Lypsyl, självklart ligger det diverse sämre varianter här och där och skräpar men eftersom de aldrig är lika bra som äkta Lyppe känns de inte intressanta att föreviga. De är ju en nödlösning men inget man föredrar om man får välja och jag tycker inte att användandet av sånt mög ska uppmuntras.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: