HUS- OCH HEMLIGHETER

VARDAGSLYX FÖR DET LILLA HUSHÅLLET

"Min" köksvecka

Kategori: Allmänt

Ni vet när mannen ba "Eeh, är det din köksvecka?"
och man ba "Nej! Jag är proletär! Egendomslös! Äger inget kök med tillhörande köksvecka!" 
och han ba "Suuuuck, varje gång?!" 
och man ba *Hehe shit vad listig jag är!*
 
Ja så är det hemma hos oss ibland. Faktiskt bara ibland för jag gillar att variera mig. "Neeeej, bara för att jag är kvinna betyder inte det att köket är mitt naturliga habitat!" eller "Neeeeej, jag har jobbat JÄTTEmycket hela veckan, jag måste få vila lite nu annars får jag stressrelaterade skador! Dessutom var det många som slutade så det var avskedsbira mest hela tiden, fett trött nu asså." eller klassisk Alfons-style "Jag ska bara..." 
 
Jag har även noterat att om man staplar/grupperar möget ser volymen mindre ut och man kan på så sätt vinna en dag eller två (dessa bilder är pre-stapling). Lite enkla husmorsknep från eder kvinna i karriären, slit dom med hälsan!  
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej kålan!

    2017-04-13 | 12:26:57

Kommentera inlägget här: